Najčastejšie kladené otázky

 
 
 

 
 

 
 
 
Úvod > Ako nakupovať > Najčastejšie kladené otázky
 

Najčastejšie kladené otázky

Skôr ako nás budete kontaktovať telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom kontaktného formulára, prečítajte si prosím najčastejšie kladené otázky (FAQ), možno práve tu nájdete odpoveď na Vašu otázku :

Tovar, ktorý je na E-shope, máte aj v predajni?

Tovar, ktorý nájdete v našom E-shope, máme v našich predajniach Kaktusbike, Karloveská 6/B, Bratislava alebo Specialized Concept Store, Bajkalská 9A (Tri Veže), Bratislava. Tovar môže byť aj v niektorom z našich skladov a je dostupný ihneď alebo do 12-tich hodín.

 

Ako si vybrať správny bicykel?

Výbrer správneho typu bicykla nie je až taký jednoduchý proces, ako by sa zdalo. Aby sme Vám pomohli zorientovať sa, ponúkame zopár rád, ako si vybrať správny bicykel, ktoré si možete prečítať >TU<

 

Akú veľkosť bicykla vybrať?

Každý bicykel sa vyrába v niekoľkých veľkostiach z dôvodu rôznej výšky cyklistov. Preto sa veľkosť bicykla vyberá podľa výšky postavy. Prevažne sa udáva v palcoch (15", 17", 19"), centimetroch (46, 48, 52), prípadne sú použité písmená, rovnako ako pri oblečení (S, M, L, XL, XXL). Ako vybrať správnu veľkosť bicykla si môžete pozrieť >TU<

 

Môžem nakupovat na splátky?

Tovar môžete nakupovať cez splátkové spoločnosti Cetelem, Quatro, HomeCredit. Ako postupovať pri nákupe na splátky, najdete >TU<

 

Akým spôsobom môžem zaplatiť tovar?

Ponúkame viacero možností platby za Váš tovar, ktoré si viete pozrieť  >TU<

 

Kedy mi bude tovar doručený?

Tovar je expedovaný od 1 do 3 pracovných dní. V zavislosti od dostupnosti tovaru. Bežný tovar (komponenty, doplnky, oblečenie...) doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, kuriér Vás bude kontaktovať na Vami uvedený telefonický kontakt. Prepravu bicyklov zabezpečujeme prostredníctvom Slovenskej pošty (EMS). V obidvoch prípadoch je tovar doručený nasledujúci pracovný deň od podania zásielky kuriérovi.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia