Garmin Vívofit

vívofit™ je jediný fitness náramok, ktorý monitoruje vaše osobné ciele počas dňa i noci, sleduje váš pokrok 24 hodín denne 7 dní v týždni a pripomenie vám, že je čas zača...
Popis a parametre

Katalógové číslo: 010-01225-00

  • Dostupnosť
    • Bratislava, Bajkalská 9/A
  • Odosielame do 24 hodín
  • -33%
119.90 € 79.99 €

Garmin Vívofit

vívofit™ je jediný fitness náramok, ktorý monitoruje vaše osobné ciele počas dňa i noci, sleduje váš pokrok 24 hodín denne 7 dní v týždni a pripomenie vám, že je čas začať sa hýbať a robiť niečo pre svoje zdravie. Zaznamenáva počet krokov, spálených kalórií, prejdenú vzdialenosť, odpočítava, koľko ešte ostáva k dosiahnutiu vášho osobného cieľa. vívofit™ tiež monitoruje váš spánok, štatistiku si môžte následne pozrieť online. Počas cvičenia tiež monitoruje váš tep (po spárovaní s kompatibilným snímačom srdcovej frekvencie).

vívofit™ má perfektne čitateľný displej a výdrž batérie až 1 rok.

Kompatibilné smartfóny: Android ( Android 4.3 a novší): HTC One, Samsung Galaxy Note 2, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4. Apple: iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5C, iPhone 5S. Garmin postupne rozširuje zoznam kompatibilných smartfónov, preto je možné, že budú kompatibilné aj iné, ktoré nie sú uvedené v zozname. Smartfóny vybavené Apple iOS 7.0 a novším, Android 4.3 OS a novším a Bluetooth 4.0 môžu byť kompatibilné a nemusia byť uvedené v predošlom zozname. Aplikácia Garmin Connect Mobile nie je kompatibilná s telefónmi s OS Windows.

  • Váš vívofit™ nemusíte dobíjať. Je vybavený batériou s výdržou až 1 rok, ktorú stačí jednoducho vymeniť.
  • Vivofit - Spánok: Nastavte si vo svojom profile režim spánok a vívofit™ monitoruje kvalitu odpočinku. Následne si štatistiku môžete pozrieť v profile na Garmin Connect™ alebo priamo na svojom smrartfóne prostredníctvom bezplatnej aplikácie Garmin Connect™ Mobile.
  • Vivofit - Kalórie: Sledujte svoj postup k dosiahnutiu vytúženej cieľovej váhy prostredníctvom detailných záznamov kalórií, ktoré ste spálili počas celého dňa vrátane hodnoty bazálneho metabolizmu.
  • Vivofit - Cieľ : Podľa úrovne Vašej aktivity náramok sám priradí osobné a dosiahnuteľné ciele každé ráno. Hneď, ako dosiahnete tieto ciele, automaticky Vás náramok posúva k dosiahnutiu nového cieľa na ďalší deň, čím Vás postupne vívofit™ núti zmeniť svoj životný štýl.
  • Vivofit - Čas: Náramok je vyvinutý tak, aby ste ho mohli nosiť 24 hodín denne 7 dní v týždni. Na zápästí máte prehľad nielen o svojich cieľoch a postup pri ich postupnom dosahovaní, ale aj o čase. Jednoduchým stlačením tlačidla zmeníte zobrazovanú hodnotu (hodinky, dátum, kroky, denný cieľ, kalórie, prejdená vzdialenosť, srdcový tep). Displej je perfektne čitateľný na priamom slnku.
  • Vivofit - Vodotesnoť: S náramkom sa môžete pokojne sprchovať, športovať... Je vodotesný, čiže odolný voči povrchovému namočeniu, potu, blatu...
  • Vivofit - Pohybový indikátor: Buďte aktívni! K pohybu Vás motivuje červený pohybový indikátor po hodine bez pohybu. Každých 15 minút nečinnosti sa rozsvieti ďalší diel pohybového indikátora. Stačí sa pár minút poprechádzať a indikátor sa vypne.
  • Vivofit - Bezdrôdová synch: Komplexné informácie o Vašom postupe, dosiahnutých cieľoch získate po bezdrôtovej synchronizácii s Vaším profilom na Garmin Connect, či už prostredníctovm ANT Sticku pre prepojenie s PC alebo prostredníctvom Bluetooth Smart technológie.
  • Vívofit - Kroky: vívofit zaznemanáva každý Váš krok. Na displeji vidíte aktuálny počet krokov, koľko krokov ešte zostáva spraviť na splnenie denného cieľa, kalórie, vzdialenosť, hodiny a dátum.
Hotline

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám

+421 948 311 199

MOŽNOSTI DOPRAVY:

OSOBNÝ ODBER:     ZADARMO

Tovar bude vo vybranej predajni pripravený čo najskôr a bude rezervovaný po dobu 2-4 pracovných dní.

Doručenie kuriérom DPD (neplatí pre bicykle!):     4,90€ + dobierka 1,50€ ; pri objednávke nad 99€ ZADARMO + dobierka 1,50€

Ponúkame dopravu kuriérom s doručením nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky. Za predpokladu tovaru v predajni a objednávke najneskôr do 12. hodiny, vieme tovar mimo hlavnej sezóny odoslať v deň vytvorenia objednávky. V opačnom prípade je expedovanie v rozsahu 1-3 pracovných dní.
Pri nákupe do 100 € bude účtované poštovné 4,90 €.

Doručenie na odberné/výdajné miesto PACKETA (Zásielkovňa):     3,90€ + dobierka 1,50€ ; pri objednávke nad 99€ ZADARMO + dobierka 1,50€

Tovar Vám môžeme doručiť prostredníctvom spoločnosti PACKETA na určené výdajné miesto na Slovensku a v Českej republike.

Doručenie bicyklov,  123 kuriér:     Poštovné 15,90€

Bicykle posielame 123 kuriérom. Ku každému bicyklu bude účtované balné 15,90 €. (Bicykle sú riadne nastavené, treba len namontovať pedále a otočiť riaditká o 90°). Dodanie je kuriérom nasledovný pracovný deň po odoslaní bicykla.
Hotline

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám

+421 948 311 199

Skôr ako nás budete kontaktovať telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom kontaktného formulára, prečítajte si prosím najčastejšie kladené otázky (FAQ), možno práve tu nájdete odpoveď na Vašu otázku :

Tovar, ktorý je na E-shope, máte aj v predajni?

Tovar, ktorý nájdete v našom E-shope, máme v našich predajniach Kaktusbike, Karloveská 6/B, Bratislava alebo Specialized Concept Store, Bajkalská 9A (Tri Veže), Bratislava. Tovar môže byť aj v niektorom z našich skladov a je dostupný ihneď alebo do 12-tich hodín.

Ako si vybrať správny bicykel?

Výber správneho typu bicykla nie je až taký jednoduchý proces, ako by sa zdalo. Aby sme Vám pomohli zorientovať sa, ponúkame zopár rád, ako si vybrať správny bicykel, ktoré si možete prečítať >TU<

Akú veľkosť bicykla vybrať?

Každý bicykel sa vyrába v niekoľkých veľkostiach z dôvodu rôznej výšky cyklistov. Preto sa veľkosť bicykla vyberá podľa výšky postavy. Prevažne sa udáva v palcoch (15", 17", 19"), centimetroch (46, 48, 52), prípadne sú použité písmená, rovnako ako pri oblečení (S, M, L, XL, XXL). Ako vybrať správnu veľkosť bicykla si môžete pozrieť >TU<

Môžem nakupovať na splátky?

Tovar môžete nakupovať cez splátkové spoločnosti Cetelem, Quatro, HomeCredit. Ako postupovať pri nákupe na splátky, najdete >TU<

Akým spôsobom môžem zaplatiť tovar?

Ponúkame viacero možností platby za Váš tovar, ktoré si viete pozrieť  >TU<

Ako uplatniť zákaznícku zľavu pri nákupe cez internet, pokiaľ vlastním Kaktus bike kartu?

Pri nákupe cez internet a zasielaní tovaru poštou/kuriérom, stačí napísať do poznámky číslo Vašej karty. Zľavu Vám uplatníme. Platba je v tomto prípade možná len na dobierku alebo bankovým prevodom. Pokiaľ chcete využiť bránu Card Pay pre platbu online, preplatok Vám vrátime späť na Váš účet. Keď tovar vyzdvihnete a zaplatíte priamo v predajni, kartu stačí zobrať so sebou alebo nadiktovať jej číslo pri pokladni.

Kedy mi bude tovar doručený?

Tovar je expedovaný od 1 do 3 pracovných dní. V zavislosti od dostupnosti tovaru. Bežný tovar (komponenty, doplnky, oblečenie...) doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, kuriér Vás bude kontaktovať na Vami uvedený telefonický kontakt. Prepravu bicyklov zabezpečujeme prostredníctvom Slovenskej pošty (EMS). V obidvoch prípadoch je tovar doručený nasledujúci pracovný deň od podania zásielky kuriérovi.

Ako postupovať v prípade vrátenia alebo výmeny tovaru?

V prípade vrátenia tovaru prosím zaslať na adresu predajne Kaktus bike, Karloveská 6/B, 84104 Bratislava , spolu s originálom alebo kópiou faktúry (podľa toho, či sa vráti celá objednávka alebo len jej časť) a číslo Vášho účtu. 

Formulár na odstúpenie od zmluvy.

V prípade výmeny tovaru za inú veľkosť alebo aj typ je najvhodnejšie kontaktovať eshop emailom/telefonicky a po dohode Vám pošleme kuriérom výmennú zásielku s novým tovarom za 5 €. Ušetríte čas aj poštovné.

V akom stave bude bicykel odoslaný pri doprave EMS kuriérom?

Bicykel bude v prvom rade kompletne poskladaný a nastavený našim mechanikom. Následne mu budú otočené riadidlá o 90° a demontované pedále (pokiaľ sú súčasťou). Takto bude vložený do prepravnej krabice. Detské bicykle s pomocnými kolieskami (12-16") sú balené vo fólii a netreba s nimi po rozbalení už nič robiť, len jazdiť.

Ako dlho bude objednávka odložená na osobný odber?

Objednávky s osobným odberom sú odložené po dobu 5 pracovných dní.

Ako je to s garančnou prehliadkou u nás zakúpeného bicykla?

Ku každému u nás zakúpenému bicyklu je v rámci ceny 1 servisná, tzv. garančná prehliadka, podmienka platnosti záruky na bicykel. Podľa značky bicykla sa vykonáva po 60-90 dňoch od kúpy alebo po najazdení 100-200 km (čo nastane skôr). Presné podmienky sú spomenuté v záručnom liste. Prehliadku robíme bez nutnosti objednať sa a na počkanie (cca 15-20 min, v sobotu 30-40 min), treba prísť najneskôr hodinu pred záverečnou. Servisný úkon vykonávame v Kaktus bike na Karloveskej alebo v Specielized Concept Store na Bajkalskej ulici v Bratislave. 

Hotline

Potrebujete poradiť? Zavolajte nám

+421 948 311 199