Turbo Levo FSR 2019

 
 
 

specialized bratislava

 
 
Reklamné okno
 
 
 
Úvod > Turbo Levo FSR 2019
 
Specialized Turbo Levo FSR

Specialized Turbo Levo 2. generácie ostáva verné základom z modelu Stumpjumper FSR - excentricky uložený tlmič s možnosťou zmeny geometrie vďaka posuvnému oku tlmiča, kompatibilita s 27,5" aj 29" kolesami do šírky 3"Boost pevné osky (15 x 110 a 12 x 148 mm) a špeciálny "hrboľatý" chránič zadnej stavby (pre tichší pohon). Zmenilo sa uloženie batérie, ktorá sa vyťahuje zospodu nad motorom, takže rám je subtílnejší a tužší oproti predchodcovi. Motor Brose 2.1 s úpravou Rx Trail je menší a o niečo ľahší (úspora cca 800 g, pričom model S-Works s menšou batériou má hmotnosť 19,8 kg a s väčšou 20,6 kg), vychádza z modelu Brose Drive S Mag s krútiacim momentom 90 Nm a dáva podporu až do 410 %. Diaľkové ovládanie na riadidlách je kombinované s hlavným panelom TCU (Turbo Connect Unit), ktorý sa presunul z bočnej strany na vrchnú časť rámu, priamo pred jazdca, pričom jeho podsvietenie možno pre jazdu v noci vypnúť (pomocou aplikácie Specialized Mission Control). Komunikuje s externými zariadeniami cez Bluetooth alebo ANT+ (napr. Garmin). Voliteľne možno použiť ako dispej rôzne zariadenia - kompatibilný smartfón, kompatibilné zariadenie Garmin, Specialized alebo O_Synce displej. Geometria doznala dielčích zmien smerom k ešte lepšej ovládateľnosti v teréne - kratšia zadná stavba o 4 mm (455 mm), vyšší stred (347,5 mm) a dlhší reach o cca 20 mm (podľa veľkosti rámu). Došlo k zväčšeniu kapacity batérií na 500, resp. 700 Wh (podľa modelu).

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia