Najčastejšie kladené otázky

 
 
 

specialized bratislava

 
 

 
 
 
Úvod > Ako nakupovať > Najčastejšie kladené otázky
 
Reklamné okno
 
 

Najčastejšie kladené otázky

Skôr ako nás budete kontaktovať telefonicky, e-mailom, alebo prostredníctvom kontaktného formulára, prečítajte si prosím najčastejšie kladené otázky (FAQ), možno práve tu nájdete odpoveď na Vašu otázku :

Tovar, ktorý je na E-shope, máte aj v predajni?

Tovar, ktorý nájdete v našom E-shope, máme v našich predajniach Kaktusbike, Karloveská 6/B, Bratislava alebo Specialized Concept Store, Bajkalská 9A (Tri Veže), Bratislava. Tovar môže byť aj v niektorom z našich skladov a je dostupný ihneď alebo do 12-tich hodín.

 

Ako si vybrať správny bicykel?

Výber správneho typu bicykla nie je až taký jednoduchý proces, ako by sa zdalo. Aby sme Vám pomohli zorientovať sa, ponúkame zopár rád, ako si vybrať správny bicykel, ktoré si možete prečítať >TU<

 

Akú veľkosť bicykla vybrať?

Každý bicykel sa vyrába v niekoľkých veľkostiach z dôvodu rôznej výšky cyklistov. Preto sa veľkosť bicykla vyberá podľa výšky postavy. Prevažne sa udáva v palcoch (15", 17", 19"), centimetroch (46, 48, 52), prípadne sú použité písmená, rovnako ako pri oblečení (S, M, L, XL, XXL). Ako vybrať správnu veľkosť bicykla si môžete pozrieť >TU<

 

Môžem nakupovať na splátky?

Tovar môžete nakupovať cez splátkové spoločnosti Cetelem, Quatro, HomeCredit. Ako postupovať pri nákupe na splátky, najdete >TU<

 

Akým spôsobom môžem zaplatiť tovar?

Ponúkame viacero možností platby za Váš tovar, ktoré si viete pozrieť  >TU<

 

Ako uplatniť zákaznícku zľavu pri nákupe cez internet, pokiaľ vlastním Kaktus bike kartu?

Pri nákupe cez internet a zasielaní tovaru poštou/kuriérom, stačí napísať do poznámky číslo Vašej karty. Zľavu Vám uplatníme. Platba je v tomto prípade možná len na dobierku alebo bankovým prevodom. Pokiaľ chcete využiť bránu Card Pay pre platbu online, preplatok Vám vrátime späť na Váš účet. Keď tovar vyzdvihnete a zaplatíte priamo v predajni, kartu stačí zobrať so sebou alebo nadiktovať jej číslo pri pokladni.

 

Kedy mi bude tovar doručený?

Tovar je expedovaný od 1 do 3 pracovných dní. V zavislosti od dostupnosti tovaru. Bežný tovar (komponenty, doplnky, oblečenie...) doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD, kuriér Vás bude kontaktovať na Vami uvedený telefonický kontakt. Prepravu bicyklov zabezpečujeme prostredníctvom Slovenskej pošty (EMS). V obidvoch prípadoch je tovar doručený nasledujúci pracovný deň od podania zásielky kuriérovi.

 

V akom stave bude bicykel odoslaný pri doprave EMS kuriérom?

Bicykel bude v prvom rade kompletne poskladaný a nastavený našim mechanikom. Následne mu budú otočené riadidlá o 90° a demontované pedále (pokiaľ sú súčasťou). Takto bude vložený do prepravnej krabice. Detské bicykle s pomocnými kolieskami (12-16") sú balené vo fólii a netreba s nimi po rozbalení už nič robiť, len jazdiť.

 

Ako dlho bude objednávka odložená na osobný odber?

Objednávky s osobným odberom sú odložené po dobu 5 pracovných dní.

 

Ako je to s garančnou prehliadkou u nás zakúpeného bicykla?

Ku každému u nás zakúpenému bicyklu je v rámci ceny 1 servisná, tzv. garančná prehliadka, podmienka platnosti záruky na bicykel. Podľa značky bicykla sa vykonáva po 60-90 dňoch od kúpy alebo po najazdení 100-200 km (čo nastane skôr). Presné podmienky sú spomenuté v záručnom liste. Prehliadku robíme bez nutnosti objednať sa a na počkanie (cca 15-20 min, v sobotu 30-40 min), treba prísť najneskôr hodinu pred záverečnou. Servisný úkon vykonávame v Kaktus bike na Karloveskej alebo v Specielized Concept Store na Bajkalskej ulici v Bratislave. 

 

How to make an order and payment from abroad?

1. Put Your item into the basket.

2. When all items was chosen go into the basket.

3. Proceed to checkout.

4. Fill in Your contact informations and mark agreement with policies.

5. Proceed to payment if Your contact information was fill in.

6. Pay with Your Visa or Master Card.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia