Najčastejšie kladené otázky
Skôr ako nás budete kontaktovať telefonicky, e-mailom, prečítajte si prosím najčastejšie kladené otázky (FAQ) a možno práve tu nájdete odpoveď na Vašu otázku :
Tovar, ktorý je na E-shope, máte aj v predajni?
Tovar, ktorý nájdete v našom E-shope kaktusbike.sk, je dostupný v našich predajniach 2x KAKTUS BIKE Bratislava, KAKTUS BIKE Žilina a KAKTUS BIKE Starý Smokovec, alebo na sklade KAKTUS BIKE.
Dostupnosť sa zobrazuje na stránke, v detaile produktu. Tovar, ktorý je dostupný na predajniach môžete mat do niekoľkých hodín a tovar na slade je dostupný do 1-3 pracovných dní.
Ako si vybrať správny bicykel?
Výber správneho typu bicykla nie je až taký jednoduchý proces, ako by sa zdalo. Aby sme Vám pomohli zorientovať sa, ponúkame zopár rád, ako si vybrať správny bicykel, ktoré si možete prečítať >TU<
Akú veľkosť bicykla vybrať?
Každý bicykel sa vyrába v niekoľkých veľkostiach z dôvodu rôznej výšky cyklistov. Veľkosť bicykla sa preto vyberá podľa výšky postavy. Prevažne sa udáva v palcoch (15", 17", 19"), centimetroch (46, 48, 52), prípadne sú použité písmená, rovnako ako pri oblečení (S, M, L, XL, XXL). Ako vybrať správnu veľkosť bicykla si môžete pozrieť >TU<
Môžem nakupovať na splátky?
Tovar môžete nakupovať cez splátkové spoločnosti Cetelem, Quatro, HomeCredit. Ako postupovať pri nákupe na splátky, najdete >TU<
Akým spôsobom môžem zaplatiť tovar?
Ponúkame viacero možností platby za Váš tovar, ktoré si viete pozrieť >TU<
Ako uplatniť zákaznícku zľavu pri nákupe cez internet, pokiaľ vlastním Kaktus bike kartu?
Pri nákupe cez internet a zasielaní tovaru poštou/kuriérom, stačí napísať do poznámky číslo Vašej karty. Zľavu Vám uplatníme. Platba je v tomto prípade možná len na dobierku alebo bankovým prevodom. Pokiaľ chcete využiť bránu Card Pay pre platbu online, preplatok Vám vrátime späť na Váš účet. Keď tovar vyzdvihnete a zaplatíte priamo v predajni, kartu stačí zobrať so sebou alebo nadiktovať jej číslo pri pokladni.
Kedy mi bude tovar doručený?
Tovar je expedovaný od 1 do 3 pracovných dní. V zavislosti od dostupnosti tovaru. Bežný tovar (komponenty, doplnky, oblečenie...) doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD a PACKETA (Zásielkovňa) kuriér Vás bude kontaktovať na Vami uvedený telefonický kontakt. Prepravu bicyklov zabezpečujeme prostredníctvom spoločnosti 123Kuriér . V obidvoch prípadoch je tovar doručený nasledujúci pracovný deň od podania zásielky.
Ako postupovať v prípade vrátenia alebo výmeny tovaru?
Vrátenie tovaru
Neporušený tovar prosíme zaslať na adresu: KAKTUS BIKE, Karloveská 6/B, 84104 Bratislava, spolu s originálom alebo kópiou faktúry (podľa toho, či sa vráti celá objednávka alebo len jej časť) a číslo Vášho účtu.
Formulár na odstúpenie od zmluvy.
Výmena tovaru
Ak chcete tovar vymeniť za inú veľkosť, alebo typ, je najvhodnejšie kontaktovať eshop emailom/telefonicky a po dohode Vám pošleme kuriérom výmennú zásielku s novým tovarom za 5 €. Ušetríte čas aj poštovné.
V akom stave bude bicykel odoslaný pri doprave 123kuriérom?
Bicykel bude v prvom rade kompletne poskladaný a nastavený našim mechanikom. Následne mu budú otočené riadidlá o 90° a demontované pedále (pokiaľ sú súčasťou). Takto bude vložený do prepravnej krabice. Detské bicykle s pomocnými kolieskami (12-16") sú balené vo fólii a netreba s nimi po rozbalení už nič robiť, len jazdiť.
Ako dlho bude objednávka odložená na osobný odber?
Objednávky osobný odber na predajni sú odložené po dobu 2-3 pracovných dní na vybranej predajni.
Ako je to s garančnou prehliadkou u nás zakúpeného bicykla?
Ku každému zakúpenému bicyklu v KAKTUS BIKE je v cene zahrnutá garančná prehliadka, podmienka platnosti záruky na bicykel. Podľa značky bicykla sa vykonáva po 60-90 dňoch od kúpy, alebo po najazdení 100-200 km (čo nastane skôr). Presné podmienky sú spomenuté v záručnom liste výrobcu bicykla. Garančnú prehliadku robíme bez nutnosti objednať sa a na počkanie (cca 15-20 min, v sobotu 30-40 min).( treba prísť najneskôr hodinu pred záverečnou) Servisný úkon vykonávame v predajniach KAKTUS BIKE.